27 Eylül 2012 Perşembe

Yalıtımlı İstiridye Mantar Çadırı Üretimi


Firmamız siz mantar üreticisi adaylarına en uygun fiyatlı anahtar teslim yalıtımlı istiridye mantarhane kurulumu yapmaktadır. Size de sadece üretmek kalacak!
İster Betonarme depolarda ister Yalıtımlı istiridye Mantar Çadırlarında üretim yapabilirsiniz. Firmamız vasıtasıyla mantarhane kurulumu yapmak isterseniz, aşağıda yorum yap kısmından isteğinizi ve kişisel bilgilerinizi girip telefonumuzu bekleyebilirsiniz.
Yalıtımlı Mantar Çadırı bedeli 4.300 TL’dir. Bu malzeme 3 saatte kurulabilen ve başka yere taşınmanıza olanak veren bir yöntemdir.







Bizim Ekibin Yalıtımlı İstiridye Mantar Çadırı Kurulumu yaparken.



















2 yorum:

  1. Abdullah bey yazılarınızı görüşlerinizi titizlik ile takip etmekteyim çadır fiyatına 3500 tl yazılmış yanlışlıkmı var saygılar efendim
    hasan yel Nevşehir

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Abdullah bey. Bende 2 adet 100 m2 cadirla bu ise baslamak istiyorum. Maliyetim cadir+kompost ne kadar olur. Yardimci olur musunuz. Ayrica cadiri kendim imal etsem nasil projelendirebilirim. Detaylari nedir.

    YanıtlaSil

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.