27 Eylül 2012 Perşembe

İstridye mantar yetiştiriciliği

İstiridye mantarı diğer bir adıyla Yaprak mantarı ülkemizde oldukça beğeniyle tüketilmeye başlanan bir mantar çeşidi olmaya başladı. Beyaz mantar yetiştiricileri riskli bir üretim sürecine sahip oldukları ve yeterli miktarda para kazanamadıkları için beyaz mantar yetiştiriciliğini bırakmakta ve istiridye mantarı yetiştiriciliğine başlamaktalar. Bu İstiridye mantarı üretiminin çoğalmasına ve yaygınlaşmasına sebep oldmakta. Elbet teki bu mantarın lezzeti ve para kazandıran bir üretim sürecine sahip olması da bunda etkili olmaktadır.
İstiridye mantar tüketimi ülkemizde her geçen gün artmakla birlikte bu tüketimi karşılayacak üretimin yetersiz kalması yeni girişimciler için büyük fırsatlar yaratmakta. Girişimcileri ve yatırımcıları doğru yönlendirmek amacıyla bu Bloğu oluşturdum ve mantar toprağı olan kompost üreticileri ve arayış içinde olan insanları mantarhane kurulumu ile ilgili uzmanlığımı (10 yıl) burada yeni girişimcilerle buluşturmak istedim. Mantarhane kurulumu, kompost temini ve mantar tohumu (Mantar miseli) ile ilgili her konuda girişimcilere destek olmak istiyorum.

Özel bilgiler alabilir ve aklınıza takılan her tür soruyu yorum yap kısmından sorabilirsiniz. En kısa sürede tüm sorularınız cevaplandırılacaktır. Sitemizde kompost, mantar, tohum(misel) alım satım ilanları da verebilirsiniz. Amacımız alıcı ve satıcıları buluşturacak güvenli bir ortam yaratmak. Yorumunuzda iletişim bilgilerinizi mutlaka yazınız. İletişim bölümünden yazabilir yardım alabilirsiniz.


Abdullah Konak
Cep: 0533 595 94 44
abdullah_konak@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.